Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy SuperPet.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

  2. Właścicielem Sklepu jest firma Super Pet Aleksandra Durda z siedzibą w Słubicy A, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 529 183 51 88, REGON 388886201.

  3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

Realizacja zamówień, oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki, które ponosi Klient. Koszty wysyłki uzależnione są od łącznej wagi produktów i rodzaju dostawy. W szczególnych przypadkach Klientowi przysługuje darmowa dostawa, której zasady przyznawania zostały przedstawione na stronie sklepu w zakładce „Koszty dostawy”.

  2. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

  • przesyłka kurierska,

  • przesyłka kurierska pobraniowa,

  • odbiór przesyłki z paczkomatu InPost,

  • odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu.

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

  • płatność przelewem na konto sprzedawcy,

  • płatność elektroniczna za pośrednictwem Przelewy24.pl,

  • płatność za pobraniem,

  • płatność kartą lub gotówką przy odbiorze osobistym zamówienia.

  1. Klienci chcący otrzymać fakturę (wystawiamy fakturę bez VAT) proszeni są o umieszczenie tej informacji w "Uwagach" do zamówienia. Standardowym dokumentem wydawanym przez Sklep jest paragon fiskalny.

  1. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich wymienionych na stronie sklepu w zakładce „Koszty dostawy”.

Na życzenie Klienta istnieje jednak możliwość wysyłki towaru za pośrednictwem innego spedytora. W kwestiach dotyczących indywidualnych warunków wysyłki prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy w celu obliczenia kosztów dostawy: sklep@superpet.pl

  1. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Również w przypadku nieodebrania przesyłki koszty transportu zamówienia ponosi Kupujący z uwagi na wykonanie zleconej usługi.

  2. Zawsze należy sprawdzać przesyłkę w obecności Kuriera, a w razie uszkodzeń produktu wypełnić odpowiedni protokół uszkodzenia towaru (Kurier dostarczający przesyłkę jest zobowiązany do udostępnienia formularza). Prosimy jednocześnie o niezwłoczne przesłanie nam informacji o takim zdarzeniu i zachowanie kopii protokołu uszkodzenia.

  3. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. W przypadkach, gdy płatność miałaby zostać dokonana po tym terminie, a Klientowi zależy na realizacji tego zamówienia prosimy o powiadomienie nas o takiej sytuacji, by zamówienie nie zostało automatycznie anulowane.

  4. Realizacja zamówień złożonych po godzinie 13:00 rozpoczyna się przeważnie następnego dnia roboczego. Możliwość natychmiastowej realizacji po przekroczeniu godz. 13:00 jest uzależniona od godzin podjazdów kurierskich w danym dniu.
    Ponadto realizacja zamówień następuje  z chwilą zaksięgowania wpłaty za  zamówienie na naszym koncie, a w przypadku zamówień płatnych za pobraniem  po zatwierdzeniu zamówienia przez nasz sklep.

  5. Czas oczekiwania na realizacje zamówienia (wysyłkę z naszego magazynu) wynosi średnio 1-3 dni roboczych od dokonania płatności za zamówienie. Jednak bywają sytuacje, gdy wybrany artykuł musimy zamówić u producenta, wówczas czas oczekiwania na realizację zamówienia może przedłużyć się do 7 dni roboczych (produkty oznaczone, jako „na zamówienie”). 

W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z Kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmy kurierskie.

Prosimy jednak o każdorazowe powiadamianie nas o wszelkich niedociągnięciach ze strony spedytorów. Państwa uwagi pozwalają nam kontrolować i doskonalić terminowość dostaw.

  1. W przypadku gdy Klient nie odbierze przesyłki, w konsekwencji czego zostanie ona odesłana z powrotem do naszego magazynu, po wyjaśnieniu przyczyn braku odbioru, Klient może zostać obciążony kosztami wynikającymi z niewywiązania się z umowy.

Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

  1. Konsument dokonujący zakupów w sklepie internetowym SuperPet.pl może bez podania przyczyn odstąpić od umowy w terminie do 14 dni od dnia wydania rzeczy, zgodnie z zapisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
    Prawo to nie przysługuje w przypadku:

  • rzeczy nieprefabrykowanych, wykonanych według specyfikacji konsumenta,

  • rzeczy ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin trwałości,

  • rzeczy dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

  1. Klient może zrezygnować z zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie przesłanym na adres siedziby sklepu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej - sklep@superpet.pl. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się w załączniku do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

  2. W przypadku rezygnacji z zakupionego produktu Klient odsyła niezwłocznie produkt do magazynu sklepu na adres: SuperPet.pl ul. Zarzeczna 33, 96-321 Słubica A,  jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

  3. Po otrzymaniu zwrotu produktów w stanie niezmienionym, Sprzedający zwróci Klientowi dokonane przez niego płatności za zwracane artykuły, a także w przypadku zwrotu całości zamówienia koszty wysyłki produktów do Klienta. Jednak jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy z oferowanych przez Sprzedawcę zwrócona zostanie kwota najtańszego dostępnego u Sprzedawcy sposobu dostawy.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. 

  5. Klient, który złożył zamówienie oświadcza, że został poinformowany o przysługującym mu prawie odstąpienia od umowy zgodnie z Ustawą wymienioną w pkt. 14.

Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient proszony jest o kontakt z naszym Sklepem: sklep@superpet.pl.

  2. W przypadku reklamowania przez Klienta towaru Sklep SuperPet.pl rozpatrując reklamację może zażądać dostarczenia przez Klienta reklamowanego towaru do magazynu sklepu mieszczącego się pod adresem: SuperPet.pl ul. Zarzeczna 33, 96-321 Słubica A, wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.

  3. Sklep SuperPet.pl w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji ustosunkuje się do zgłoszenia i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

Postanowienia końcowe

  1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, o czym Klient zostanie poinformowany.

  2. Produkty dostarczane są bez wad, o ile w opisie produktu nie zaznaczono inaczej (produkty przecenione).

Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Składając zamówienie, jako Klient zobowiązujesz się do zapłaty oraz akceptujesz powyższy regulamin.

Produkt dodany do ulubionych

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.