Postanowienia wstępne
-
Sklep internetowy SuperPet.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
-
Właścicielem Sklepu jest firma Super Pet Aleksandra Durda z siedzibą w Słubicy A, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 529 183 51 88, REGON 388886201.
-
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
Realizacja zamówień, oferowane metody dostawy oraz płatności
-
Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki, które ponosi Klient. Koszty wysyłki uzależnione są od łącznej wagi produktów i rodzaju dostawy. W szczególnych przypadkach Klientowi przysługuje darmowa dostawa, której zasady przyznawania zostały przedstawione na stronie sklepu w zakładce „Koszty dostawy”.
-
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
-
przesyłka kurierska,
-
przesyłka kurierska pobraniowa,
-
odbiór przesyłki z paczkomatu InPost,
-
odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu.
-
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
-
płatność przelewem na konto sprzedawcy,
-
płatność elektroniczna za pośrednictwem Przelewy24.pl,
- płatność kartą za pośrednictwem Przelewy24.pl, gdzie operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
-
płatność za pobraniem,
-
płatność kartą lub gotówką przy odbiorze osobistym zamówienia.
-
Klienci chcący otrzymać fakturę proszeni są o umieszczenie tej informacji w "Uwagach" do zamówienia. Standardowym dokumentem wydawanym przez Sklep jest paragon fiskalny.
-
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich wymienionych na stronie sklepu w zakładce „Koszty dostawy”.
Na życzenie Klienta istnieje jednak możliwość wysyłki towaru za pośrednictwem innego spedytora. W kwestiach dotyczących indywidualnych warunków wysyłki prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy w celu obliczenia kosztów dostawy: sklep@superpet.pl.
-
Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Również w przypadku nieodebrania przesyłki koszty transportu zamówienia ponosi Kupujący z uwagi na wykonanie zleconej usługi.
-
Zawsze należy sprawdzać przesyłkę w obecności Kuriera, a w razie uszkodzeń produktu wypełnić odpowiedni protokół uszkodzenia towaru (Kurier dostarczający przesyłkę jest zobowiązany do udostępnienia formularza). Prosimy jednocześnie o niezwłoczne przesłanie nam informacji o takim zdarzeniu i zachowanie kopii protokołu uszkodzenia.
-
Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. W przypadkach, gdy płatność miałaby zostać dokonana po tym terminie, a Klientowi zależy na realizacji tego zamówienia prosimy o powiadomienie nas o takiej sytuacji, by zamówienie nie zostało automatycznie anulowane.
-
Realizacja zamówień złożonych po godzinie 13:00 rozpoczyna się przeważnie następnego dnia roboczego. Możliwość natychmiastowej realizacji po przekroczeniu godz. 13:00 jest uzależniona od godzin podjazdów kurierskich w danym dniu.
Ponadto realizacja zamówień następuje z chwilą zaksięgowania wpłaty za zamówienie na naszym koncie, a w przypadku zamówień płatnych za pobraniem po zatwierdzeniu zamówienia przez nasz sklep. -
Czas oczekiwania na realizacje zamówienia (wysyłkę z naszego magazynu) wynosi średnio 1-3 dni roboczych od dokonania płatności za zamówienie. Jednak bywają sytuacje, gdy wybrany artykuł musimy zamówić u producenta, wówczas czas oczekiwania na realizację zamówienia może przedłużyć się do 7 dni roboczych (produkty oznaczone, jako „na zamówienie”).
W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z Kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.
W przypadku płatności tradycyjnym przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmy kurierskie.
Prosimy jednak o każdorazowe powiadamianie nas o wszelkich niedociągnięciach ze strony spedytorów. Państwa uwagi pozwalają nam kontrolować i doskonalić terminowość dostaw.
-
W przypadku gdy Klient nie odbierze przesyłki, w konsekwencji czego zostanie ona odesłana z powrotem do naszego magazynu, po wyjaśnieniu przyczyn braku odbioru, Klient może zostać obciążony kosztami wynikającymi z niewywiązania się z umowy.
Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
-
Konsument dokonujący zakupów w sklepie internetowym SuperPet.pl może bez podania przyczyn odstąpić od umowy w terminie do 14 dni od dnia wydania rzeczy, zgodnie z zapisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
Prawo to nie przysługuje w przypadku:
-
rzeczy nieprefabrykowanych, wykonanych według specyfikacji konsumenta,
-
rzeczy ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin trwałości,
-
rzeczy dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
-
Klient może zrezygnować z zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie przesłanym na adres siedziby sklepu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej - sklep@superpet.pl. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się w załączniku do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
-
W przypadku rezygnacji z zakupionego produktu Klient odsyła niezwłocznie produkt do magazynu sklepu na adres: SuperPet.pl ul. Zarzeczna 33, 96-321 Słubica A, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
-
Po otrzymaniu zwrotu produktów w stanie niezmienionym, Sprzedający zwróci Klientowi dokonane przez niego płatności za zwracane artykuły, a także w przypadku zwrotu całości zamówienia koszty wysyłki produktów do Klienta. Jednak jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy z oferowanych przez Sprzedawcę zwrócona zostanie kwota najtańszego dostępnego u Sprzedawcy sposobu dostawy.
-
W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
-
Klient, który złożył zamówienie oświadcza, że został poinformowany o przysługującym mu prawie odstąpienia od umowy zgodnie z Ustawą wymienioną w pkt. 14.
Reklamacje
-
W przypadku niezgodności towaru z umową Klient proszony jest o kontakt z naszym Sklepem: sklep@superpet.pl.
-
W przypadku reklamowania przez Klienta towaru Sklep SuperPet.pl rozpatrując reklamację może zażądać dostarczenia przez Klienta reklamowanego towaru do magazynu sklepu mieszczącego się pod adresem: SuperPet.pl ul. Zarzeczna 33, 96-321 Słubica A, wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.
-
Sklep SuperPet.pl w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji ustosunkuje się do zgłoszenia i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
Postanowienia końcowe
-
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, o czym Klient zostanie poinformowany.
-
Produkty dostarczane są bez wad, o ile w opisie produktu nie zaznaczono inaczej (produkty przecenione).
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Składając zamówienie, jako Klient zobowiązujesz się do zapłaty oraz akceptujesz powyższy regulamin.